חיים רמון: "סמוטריץ' ובן גביר אנשים לא אחראיים"

אסתי פלד No Comments on חיים רמון: "סמוטריץ' ובן גביר אנשים לא אחראיים"

השר לשעבר חיים רמון: "חושש שבצעדים מול הרשות הפלסטינית תיפתח לנו הרעה. נתניהו נתן לסמוטריץ' ובן גביר את השליטה ביהודה ושומרון, הם אנשים לא אחראים שישתו לו את הדם והוא צריך אותם. הוא אומר שהוא יסתדר איתם, אבל הוא טועה. נתניהו הכפיל את מספר המתיישבים ביו"ש, אבל בשקט ובחכמה, מזער נזקים מול האמריקאים – אבל זה נגמר"

חיים רמון צילום: פלאש 90
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

השר לשעבר חיים רמון: "אני מספיק זקן כדמ לזכור את עלייתו של בגין לשלטון, גם אז היית רואה שאמרו שזה סוף המדינה, ותור של אנשים לצאת מהארץ – בסוף היה שלום. שמעתי את גפני שמרגיע. אני חושש שבצעדים מול הרשות הפלסטינית תיפתח לנו הרעה. נתניהו נתן לסמוטריץ' ובן גביר את השליטה ביהודה ושומרון, הם אנשים לא אחראים שישתו לו את הדם והוא צריך אותם. הוא אומר שהוא יסתדר איתם, אבל הוא טועה. השמאל בכלל לא עוסק בזה"

"מינויו של יריב לוין מבטיח שיהיה שינויים במערכת המשפט, אבל נתניהו ימסמס את זה. המבחן שלו יהיה במקרה של דרעי, זה יבחן את העימות שלו עם מערכת המשפט. מהמר שמינוי דרעי לא יפסל בחוק יסוד, זה תלוי במידת הסבירות של ערכיהם ומדיניותם של 11 השופטים.כל אחד לפי תבנית נוף מולדתו"

"נתניהו כבר נכנס בעבר לעימות מול הקונגרס, הוא הסתכסך למרות שמינוייה של קלינטון היה בטוח. זה היה לו חשוב. נתניהו הכפיל את מספר המתיישבים ביו"ש, אבל בשקט ובחכמה, מזער נזקים מול האמריקאים – אבל זה נגמר, עכשיו במו"מ הוא נתן את זה בידי בן גביר וסמוטריץ' שהודיע לו מה הם הולכים לעשות" הזכיר השר לשעבר.

רמון סיכם ואמר כי הוא  "חושב שאם יהיה משבר נתניהו בהחלט ירצה לצרף את גנץ, אבל בוא 12 מנדטים במקרה הטוב, סמוטריץ' ובן גביר זה 14. הוא יעשה את זה בשעת חירום ובלבד שממשלתו תשרוד"



0 תגובות